Subject: FW: Küsimus riigitee nr 11202 Vaida-Urge teemaale projekteerimise osas
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 11:47:33 +0300

Edastan registreerimiseks.

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 4, 2024 10:35 AM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Küsimus riigitee nr 11202 Vaida-Urge teemaale projekteerimise
osas

Tere,

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Vana-Vaida tee 13 madalpingel
liitumist Rae vallas. Antud kinnistu asub riigitee nr 11202 Vaida-Urge tee
kõrval. Kuna hetkel käivad liitujaga läbirääkimised maakaabli trassi ja
liitumiskilbi asukoha üle, siis küsin enne projekti lõpliku
koostamist+kooskõlastamiseks saatmist, kas Transpordiamet lubab liituja
liitumiskilpi koos jaotuskilbiga ja maakaablit paigaldada riigitee nr
11202 Vaida-Urge tee kinnistule kaardil toodud punasega kaks varianti:

Variant 1:

Variant 2:

Lugupidamisega,

Egle Ninep-Kaselt

Nooremprojekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.